Ať už zakládáte novou firmu, plníte si svůj sen a hodláte se živit tím, co vás opravdu baví nebo se chystáte pořádat jednorázovou kulturní či společenskou akci, bez jedné věci se rozhodně neobejdete – loga, které zaujme na první pohled. Možná si řeknete, že je to „jen“ logo, které o vás nic nevypoví, ozdobíte první písmenko z názvu firmy, jména nebo a akce a je hotovo. To opravdu nestačí.
Logo má pro vás mnohem větší význam, má za úkol zaujmout potencionální zákazníky a klienty nebo návštěvníky. Logo se má stát vaší ikonou, prezentovat vás i vaši společnost. Pokud nejste graficky nadaní, vyplatí se investovat do profesionálů, kteří mají s návrhy loga bohaté zkušenosti. Takové profesionály objevíte na webu wolfway.cz.
Logo má velký vliv na první dojem
Říká se, že zákazník je rozhodnutý během tří vteřin, zda uskuteční obchod. První věcí, kterou zákazník vidí je logo a název společnosti. Úkolem dobře navrženého loga je zákazníka zaujmout a nalákat.
Výběr typu písma, velikost a styl loga vystihuje „ducha“ firmy, mělo reprezentovat kdo jste ,co prodáváte nebo jaké služby poskytujete. Profesionální grafický návrh loga je inspirovaný vaším podnikáním, stane se vizuální ikonou, která upoutá pozornost lidí. První dojem je ve světě obchodu neuvěřitelně důležitý.
Dobré logo usnadňuje budování identity vaší značky
Bez dobrého loga se prosperující firma neobejdete. Jen si sami vzpomeňte na své oblíbené značky oblečení, první, co se vám vybaví bude jistě logo. Dobré logo je základním kamenem, na kterém můžete začít budovat svou značku. Investice do profesionální návrhu loga se vyplatí.
Vaše značka není logo, jsou to dvě různé věci. Logo dává značce identitu, proto má ve vašem podnikání tak velkou a důležitou roli. Často se stává ikonickou obrazovou reprezentací značky: aspektem podnikání, který lidé mohou nejsnáze identifikovat.